MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)
MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)

اس ام اس های و جوک های جدید خنده دار


رفتم پرینتر قیمت کنم یه بچه ی ۱۴ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت :
Autodesk Maya که بهم دادین مشکل داره ، ورژن جدیدش رو ندارین ؟ محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه س و ساده ، چیز دیگه ای ندارین ؟
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا چی هستن !!!
خدا میدونه من تا سن ۱۴سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین …
.
.
بچه بودم وقتی به کسی فوش میدادم و طرف آینه نشون میداد آنچنان شیرجه ای میرفتم که نکنه یه موقع فوش برگشتی بهم بخوره ، البته اون موقع بچه بودماااااااا الان یه جا خالی ساده میدم !!!
.
.
عاقا من واسه آیفون ۵م اس ام اس اومده نمیتونم بخونمش هرکاری می کنم ، الان ۲ساعته درگیرم …
به نظرتون اینکه واسم اس ام اس نیومده و اینکه من آیفون ۵ ندارم میتونه تو این مسئله نقش داشته باشه ؟
.
.
سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم ، باید حتما برم دسشویى !
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮﺭﻭ ﺟﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ۲ﺗﺎ ﺳﺎﻧﺪﯾﺲ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺮﻭ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺪﻩ !
.
.
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺳﻮﺳﮏ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺍلاﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ !
.
.
پسر : دردت اومد ؟
دختر : واسه چی ؟
پسر : مگه تو از آسمون نیفتادی زمین واسه من ؟
دختر : وااااااااااااایی عشقم راس میگی ؟
پسر: باور کن ! کاملا مشخصه با صورت خوردی زمین …
.
.
ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ نمیشم …
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﺮﺩﻩ !!!
.
.
مورد داشتیم یارو تو “پینت بال” گلولهاش تموم میشه شده بقیه رو با قنداق اسلحه زده !!!
.
.
بعضیا کاملا مشخصه که ﺧﻴﻠﻲ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩن ﺍﻣﺎ ﻧﺎﻣﺮﺩﺍ ﺗﻮ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﻮضشون ﻛﺮﺩﻥ !

.
.
خدا وکیلی شما فرق بین کروکودیل و تمساح رو میدونین ؟
من که نمیدونم !!!
.
.
من تو زندگیم دروغ نگفتم جز این جمله ای که الان گفتم !
.
.
به پایان آمد این دفتر …
الان دارم میرم یه ۲۰۰برگ بگیرم تو اون ادامه بدم کارامو !
.
.
میگن بخند تا دنیا بهت بخنده ولی فکر کنم دنیا از خنده من خوشش نیومده لَج کرده …
فرستنده : نیما۰۸۶۱
.
.
ﻣﻨﻄﻖ ﻣﻦ ۳ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﺍﺭﻩ :
ﻳﺎ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻣﻨﻪ
ﻳﺎ ﺗﻮ ﻧﻤﻴﻔﻬﻤﻲ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻣﻨﻪ
ﻳﺎ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﻣﻴﺰﻧﻤﺖ ﻛﻪ ﻛﺎﻣﻼ ﺑﻔﻬﻤﻲ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻣﻨﻪ !
.
.
به همون نسبت که پدرا سعی میکنن کولرو خاموش کنن ، مادرا سعی میکنن در اتاق بچه ها رو باز بذارن !
.
.
از وصیتهای لقمان به پسرش :
اگر تو یه جمعی وارد شدی و تشخیص آدم بی ادب از بقیه برات سخت بود کولرو خاموش کن !
.
.
ﻣﻦ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷﻖ مخاطب خاصمم ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﭼﭗ ﺑﻬﺶ ﺑﻨﺪﺍﺯﻩ ﭘﺪﺭﺷﻮ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻡ !
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ مخاطب خاص ﻣﻨﻮ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺪ ، ﺧﻮﺩﺷﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﮐﻪ مخاطب خاص ﻣﻨﻪ ،حقیقتش ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻣﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ مخاطب خاصم ﮐﯿﻪ ﻭﻟﯽ ﮐﻼ ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﺪ …
.
.
من موندم مرغ که در ردیف پرندگانه چرا پرواز نمیکنه ولی سوسک پرواز میکنه ؟؟؟
من اینجا منتظر رسیدگی هستم !
.
.


 

 

طریقه خرید هندونه توسط بابام :
بو کردن هندونه
پرت کردن و گرفتنش از رو هوا
وزن کردن با دست
شمردن خطهای هندونه
زدن روی هندونه و شنیدن صدای مورد نظر
نگاه عالمانه به اطرافیان در میوه فروشی (که آره آقا من این کارم)
خریدن هندونه
آوردن به منزل
همه رو چنگال به دست جمع کردن
دست و سوت و جیغ و هورای حضار
پاره کردن هندونه
پذیرایی از اهل منزل با هندونه سفید و با طعم خیار …
.
.
کلاسه شمام تو مدرسه بدترین و بی نظم ترین کلاس بود یا فقط ما اینجوری بودیم ؟
.
 .

دیروز تولد بابام بود و منم پول نداشتم واسش چیزی بگیرم ، واسه همین رفتم کولرو خاموش کردم ؛ وقتی اومد خونه و دید کولر خاموشه اشک تو چشماش جمع شده بود و توی همون حالت گفت: کار کی بوده ؟ منم گفتم : قابلی نداشت بابا ، تولدت مبارک فک کنم خیییلی خوشش اومد !
.
.
امروز یه کیلیپس دیدم ازش یه دختر آویزون بود !
.
.
سوسک بهانه بود دلش بغل میخواست ، مام که تو این باغا نیستیم خودمون زودتر از اون فرار کردیم !
مردم اعصاب ندارنااااااااااا
.

.
آیا میدانستید میتوانید بر روی میز نهارخوری شام هم بخورید ؟
.
.
اونجا که قمیشی میگه :
هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم … آدم فکر میکنه با ساندویچشه !!!
.
.
یه سوال :
وقتی آش رشته میخوریم چجوری میشه فهمید سیر شدیم یا نه ؟
.
.
قابل توجه بعضیا :
“علی چپ” و خانواده اش از کوچه قبلی به دو کوچه بالاتر سمت راست اسباب کشی کردند !
.
.
بی همگان به سر شود ، تو هم روش !
.
.
شخص محترمی که داری از رو به رو میای ، اگه بدونی من چقد برای اینکه پامو رو کدوم موزاییک بذارم برنامه ریزی کردم اینجوری با وقاحت نمیومدی جلو من !
.
.
دوتا دوست رو یه خر نشسته بودند اسم یکی نعمت بود اون یکی هم کافی …
نعمت : اگه یه خر دیگه داشتیم کافی بود !
کافی : همین یکی هم نعمته !!!
.
.
به بعضا هم باید گفت :
وقت کردی آرومتر برو تا شعورت هم بهت برسه !
.
.
ﺍﮔﻪ ﺍﻻﻥ برم شیرو ﺍﺯ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺒﺮﻡ ﺑﺬﺍﺭﻣﺶ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻝ !
ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﮐﻪ اگه تا صبحم اینجا ﻣﻮﻧﺪ ﺧﺮﺍﺏ ﻧﺸﻪ …
.
.
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻃﺮﻑ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻪ ﺟﺎﻯ ﺳﺘﺎﺭﻩ مخاطبای خاصشو ﻣﻴﺸﻤﺮﺩﻩ !
.
.
نون زیر کباب باید به عنوان یه غذا اعلام استقلال کنه !
.
.
هرکس به طریقی دل ما میشکند …
خدارو شکر تنوع زیاده حوصلمون سر نمیره !
.
.
اگه زن داری فقط زن داری و اگه زن نداری فقط زن نداری !
.
.
تاکیدی که پسرا موقع عکس گرفتن رو بازوهاشون دارن هیتلر روی سبیلش نداشت !
.
.
یکی به این پشه نفهم بگه که با دهنِ پر حرف نمی زنن ، داره خونمو میخوره وز وز هم می کنه !
.
.
کدوم گوری هستی چیست ؟
پرسش محبت آمیز پدر و مادر هنگامی که تا دیر وقت بیرون هستی !
.
.
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ بهترین و زیباترین ﺗﺮﯾﻦ ﻓﺮﺩ ﺟﻬﺎﻧﻮ ﺑﮑﺸﻢ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﮔﻨﺎﻫﻪ خب !
.
.
توی فیسبوک ۱۵۰۰نفر دنبالم میکنن ، تو واقعیت همه فرار میکنن !
یه همچین آدم به نظر خون آشامی هستم …
.
.
ﺗﻮ ﺭﺍﺩﯾﻮ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺑﻪ ﺧﺮﮔﻮﺵ ﻫﻮﯾﺞ ﻧﺪﯾﻦ ، ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺲ ﻭﺍﺳﺶ !
یکی نیست بگه ﻣﮕﻪ ﻣﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺧﺮﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ گند زدی بهش ؟؟؟
.
.
انقد وضعیت حساب بانکیم قشنگه که وقتی از طرف بانک واسم SMS میاد آخرش یه LOL هم نوشته !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد