MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)
MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)

دانلود آهنگ جدید اشکان کشاورز به نام چیزی بگو




دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد و شنیدنی اشکان کشاورز به نام چیزی بگو 
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های و جوک های جدید خنده دار


رفتم پرینتر قیمت کنم یه بچه ی ۱۴ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت :
Autodesk Maya که بهم دادین مشکل داره ، ورژن جدیدش رو ندارین ؟ محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه س و ساده ، چیز دیگه ای ندارین ؟
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا چی هستن !!!
خدا میدونه من تا سن ۱۴سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین …
.
.
بچه بودم وقتی به کسی فوش میدادم و طرف آینه نشون میداد آنچنان شیرجه ای میرفتم که نکنه یه موقع فوش برگشتی بهم بخوره ، البته اون موقع بچه بودماااااااا الان یه جا خالی ساده میدم !!!
.
.
عاقا من واسه آیفون ۵م اس ام اس اومده نمیتونم بخونمش هرکاری می کنم ، الان ۲ساعته درگیرم …
به نظرتون اینکه واسم اس ام اس نیومده و اینکه من آیفون ۵ ندارم میتونه تو این مسئله نقش داشته باشه ؟
.
.
سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم ، باید حتما برم دسشویى !
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮﺭﻭ ﺟﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ۲ﺗﺎ ﺳﺎﻧﺪﯾﺲ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺮﻭ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺪﻩ !
.
.
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺳﻮﺳﮏ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺍلاﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ !
.
.
پسر : دردت اومد ؟
دختر : واسه چی ؟
پسر : مگه تو از آسمون نیفتادی زمین واسه من ؟
دختر : وااااااااااااایی عشقم راس میگی ؟
پسر: باور کن ! کاملا مشخصه با صورت خوردی زمین …
.
.
ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ نمیشم …
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﺮﺩﻩ !!!
.
.
مورد داشتیم یارو تو “پینت بال” گلولهاش تموم میشه شده بقیه رو با قنداق اسلحه زده !!!
.
.
بعضیا کاملا مشخصه که ﺧﻴﻠﻲ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩن ﺍﻣﺎ ﻧﺎﻣﺮﺩﺍ ﺗﻮ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﻮضشون ﻛﺮﺩﻥ !

.
.
خدا وکیلی شما فرق بین کروکودیل و تمساح رو میدونین ؟
من که نمیدونم !!!
.
.
من تو زندگیم دروغ نگفتم جز این جمله ای که الان گفتم !
.
.
به پایان آمد این دفتر …
الان دارم میرم یه ۲۰۰برگ بگیرم تو اون ادامه بدم کارامو !
.
.
میگن بخند تا دنیا بهت بخنده ولی فکر کنم دنیا از خنده من خوشش نیومده لَج کرده …
فرستنده : نیما۰۸۶۱
.
.
ﻣﻨﻄﻖ ﻣﻦ ۳ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﺍﺭﻩ :
ﻳﺎ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻣﻨﻪ
ﻳﺎ ﺗﻮ ﻧﻤﻴﻔﻬﻤﻲ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻣﻨﻪ
ﻳﺎ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﻣﻴﺰﻧﻤﺖ ﻛﻪ ﻛﺎﻣﻼ ﺑﻔﻬﻤﻲ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻣﻨﻪ !
.
.
به همون نسبت که پدرا سعی میکنن کولرو خاموش کنن ، مادرا سعی میکنن در اتاق بچه ها رو باز بذارن !
.
.
از وصیتهای لقمان به پسرش :
اگر تو یه جمعی وارد شدی و تشخیص آدم بی ادب از بقیه برات سخت بود کولرو خاموش کن !
.
.
ﻣﻦ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷﻖ مخاطب خاصمم ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﭼﭗ ﺑﻬﺶ ﺑﻨﺪﺍﺯﻩ ﭘﺪﺭﺷﻮ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻡ !
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ مخاطب خاص ﻣﻨﻮ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺪ ، ﺧﻮﺩﺷﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﮐﻪ مخاطب خاص ﻣﻨﻪ ،حقیقتش ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻣﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ مخاطب خاصم ﮐﯿﻪ ﻭﻟﯽ ﮐﻼ ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﺪ …
.
.
من موندم مرغ که در ردیف پرندگانه چرا پرواز نمیکنه ولی سوسک پرواز میکنه ؟؟؟
من اینجا منتظر رسیدگی هستم !
.
.


 

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری 2




_____________________________________________________ اس ام اس سرکاری
نگاهم کرد ، پنداشتم دوستم دارد ، نگاهم کرد در نگاهش هزاران عشق خواندم نگاهم کرد ، دل به او بستم ، باز نگاهم کرد و …
تازه فهمیدم یارو خله ! فقط نگاه میکنه

_____________________________________________________ اس ام اس سرکاری جدید
زندگی من به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

_____________________________________________________ اس ام اس سرکاری 92
مرابه دریچه قلبت کشاندی و در را بستی...... در رو باز کن بابا دستم لای دره

_____________________________________________________ اس ام اس سرکاری روز
خدا میدونه که من فقط تو رو دوست دارم خدا میدونه که تو تنها عشق منی خدا میدونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

_____________________________________________________ اس ام اس سرکاری خنده دار
فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم
چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری جدید




---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری
یکی از عکساتو یادگاری بده میخوام بزارم لب قندون. بچه به قند دست نزنه‌
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری جدید
تف به زندگی، تف به عشق ، تف به دلتنگی ، تف به جدایی ، تف برسون تفم تموم
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری 92
اداره بهداشت پیام داده یک میکروب فرار کرده،تا کی فرار؟حماقت نکن تسلیم شو
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری روز
سلام حالم گرفته نیم ساعت پیش کیف پولمو زدن , بیچاره شدم, همه مدارکم توش بود. شناسنامه,کارت ملی, عابربانک,صدهزار تومان پول نقد,صد سکه طلا,یک دستگاه پراید وهزاران جوایز نقدی دیگر...
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری خنده دار
لبخندت رابه هر قیمتى خریدارم! شوخى کردم نخندى هزار تومن بیشترندارم
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری طنز
رفتم گلستان خواستم برات یه دامن گل بچینم دیدم شلوار تنمه
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری به روز
میدونی چیه ؟ اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ، اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری
الهی من خورشید بشم تو ماه
که تا قیامت ریختتو نبینم
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری عشق
واستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری دوستت دارم
فقط 1 بار بهت میگم دوستت دارم چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه!
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری شعری
خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین همینطور ادامه بده
---------------------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری گل
اون چیه که از گل بهتره؟ از حوری قشنگ تره؟ از دنیا با ارزش تره؟ از فرشته پاک تره؟ . . . واقعا که!!! تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید


=================================== اس ام اس خنده دار
یه معمای ساده √
6 تا دختر که با هم دوس بودن دسته جمعی میرن استخر
ولی وقتی برمیگردن همشون همدیگرو گم میکنن † چرا ؟؟؟؟
°
°
°
بله آرایش هاشون پاک شده، نشناختن همدیگه رو†††
=================================== اس ام اس خنده دار فوتبالیست ها
دقت کردین تو فوتبالیستها وقتی سوباسا یا کاکرو شوت میزدن دروازه بان از کنار تیرک مخالف شیرجه میزدن ولی وقتی یه بازیکن بیخودی شوت میزد دروازه بان دقیقا همون جا وایساده بود°
مگه دروازه بانا نباید وسط دروازه وایسن
=================================== اس ام اس خنده دار جمله سازی
به مرده می گن باتوله سگ جمله بساز°می گه طول سگ ضربدرعرض
سگ مساوی است بامساحت سگ
=================================== اس ام اس خنده دار جمله سازی جدید
به یه دانشجو میگن با صداقت جمله بساز میگه صداقت مهمترین اصل زندگی††
چیه دنبال سوتی هستی، دانشجو های ایرانی واقعا با سوادن††††
=================================== اس ام اس خنده دار 92
چن وخ دیگه ملت توو خیابون ی تلویزیون دستشون میگیرن °°°
°
°
°

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار 2




یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم داشتم !

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

اس ام اس خنده دار

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ

ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ :|

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم

بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز !

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

پیامک خنده دار

وقت خود را چگونه صرف میکنید؟

وقتم – وقتی – وقت

وقتیم – وقتید – وقتند !

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

جوک و اس ام اس جدید

تو مترو موقع حرف زدن با تلفن٬ دور و بریام یه جوری با دقت گوش میکردن

که یه لحظه خواستم بزنم رو اسپیکر

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

پیامک های خنده دار

مـیدونــستیـن آیا مــِـریـخــیا وخـــــتی پــاشـون پــیچ میـخــوره

زمـیـن نـمیخـورن :| مــــــِـریخ میـخــــــــــورن ! :))

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

پیـدا کـردن بستـنی از تـوی فـریـزر هـمـیشه لـذّت بـخـش بـوده

حـتـی اگـه بـوی سبـزی و گـوشت چـرخ کـرده بـــده :D

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

معنی معجزه رو موقعی میفهمی که اس ام اس اشتباهی بفرسی امـا fail بشه !

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

من بچه بودم یه بار به بابام گفتم این هندونه مو دارا (نارگیل) چه مزه ای هستن؟

بابام نشست گریه کرد !

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دختره ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ…؟!

اینا همش ﭼﺮﺗﻪ …

ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ :|


_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

یک سال پولامو جمع کردم باهاش ماشین بخرم الان میتونم باهاش ۳ تا سطل ماست سون بخرم!

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

جدیدترین اس ام اس های طنز

شما با خوندن این اس ام اس

۵ ثانیه از عمر خود را هدر دادید !

به همین راحتی

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

تو خونه ما اینکه بگی “شبیه باباس این اخلاقت” یه فحش خیلی زشت محسوب میشه

که فقط با خون پاک میشه !

_________________________________________________اس ام اس خنده دار____

همسر ایده آل کسی است که

Page Not Found 404 Error

 
ادامه مطلب ...