MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)
MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)

crimson-road

اینم یه بازی برای علاقه مندان به بازی های تیر اندازی و بکش بکش . بدو تا تموم نشده

--------------------

دانلود

Star Racing

سلام در این پست براتون یه بازی تازه و پر هیجان گذاشتم ( Star Racing ) سبکش رالیه پیشنهاد میکنم از دستش ندید

--------------------

دانلود

اس ام اس عارفانه و فلسفی

ناکامی یعنی تاخیر ٫ نه شکست ... مسیر انحرافی موقت است ٬ نه کوچه بن بست . . .
.

.

.

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی ٬ نه حاشیه ای فراموش شدنی .

.

.

.

اگر با خونسردی گناهان کوچک را مرتکب شدیم ٬ روزی میرسد

که بدترین گناهان را هم بدون خجالت و پشیمانی انجام میدهیم . . .

.

.

.

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه

امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگی که از درخت می افته یه دونه از غم های توی دلت کم بشه و دیگه هیچ وقت ناراحت نباشی.پاییزت مبارک

اس ام اس جدید عاشقانه

 

به یاد آشنایان آشنا باش، به پیمانی که بستی با وفا باش، که یاد تو همیشه خاطر ماست، تو هم هر جا که هستی یاد ما باش.

اس ام اس جدید عاشقانه

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور, صدا, حرکت و من برای بدست آوردنت چه نقش ها که بازی نکردم

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری

میخواستم برات بمیرم 
اما خودت که می دونی پهلوانان هرگز نمی میرند !

******************************************

اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیونتم 

اگه گفتم فقط تو رو می خوام 



داشتم خواب براد پیت و می دیدم 

توهم نزنی!!!

******************************************

می دونی فرق تو با فندق چیه ؟ 





فندق یه مغز کوچولو داره که تو اونم نداری!!!

ادامه مطلب ...