MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)
MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)

اس ام اس سرکاری

میخواستم برات بمیرم 
اما خودت که می دونی پهلوانان هرگز نمی میرند !

******************************************

اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیونتم 

اگه گفتم فقط تو رو می خوام 



داشتم خواب براد پیت و می دیدم 

توهم نزنی!!!

******************************************

می دونی فرق تو با فندق چیه ؟ 





فندق یه مغز کوچولو داره که تو اونم نداری!!!

میخواستم برات بمیرم 
اما خودت که می دونی پهلوانان هرگز نمی میرند !

******************************************

اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیونتم 

اگه گفتم فقط تو رو می خوام 



داشتم خواب براد پیت و می دیدم 

توهم نزنی!!!

******************************************

می دونی فرق تو با فندق چیه ؟ 





فندق یه مغز کوچولو داره که تو اونم نداری!!!

******************************************
روز اول با عشق برایت گلی آوردم 

تا با آن ظرفها را بشویی!!!

*****************************************
با گوشیت چکار کردی هر چه تماس میگیرم 

میگه : 

گوسفند مورد نظر شما در گله نمی باشد!!

*****************************************

امسال زمستون خیلی قشنگه 

چون با تو شروع میشه. 

با تو نیستم با کفشمم

****************************************

نگاهم با نگاهت کرد برخورد 

برو خاک تو سرت حالم بهم خورد

***************************************

دستان پسرک میلرزید... 

چشمانش گشاد شده بود، 

دهانش باز مانده بود... 

توان حرف زدن نداشت... 

سکوت همه جا را فرا گرفته بود... 

آخر او هم مانده بود که \"قدرت بشر به کجا 

رسیده که میمون داره مسج میخونه !!!\"

*************************************

می دونی به یه دختر خشکل که 

لباس خواب پوشیده چی میگن؟ 



میگن شب به خیر !!!!! 

************************************

اگه دیدی 1پروانه قشنگ داره 

دنبال1گل خوشبو میگرده 





نگی من کجاام ها...?

************************************

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی... 

از هر چه که دارم بهترینش خودتی... 

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم... 

شاهزاده ی قصه های من ؛ خر خودتی!

***********************************

اگر روزی به یادت گریه کردم ، 

بدان آن روز پیازی رنده کردم....!

**********************************

از جهش شما به سمت گوشی ممنونم 





انجمن حمایت از اس ام اس ندیدها 

*********************************

وقتی احساس کردی به آخر خط رسیدی 




از اتوبوس پیاده شو !
*********************************

سلام, خوبی؟ 

ببخشید بی موقع مزاحم شدم 

یه سوال فنی داشتم, به نظر شما 

کمک فنر ماشین بیگلی بیگلی چی بود 

که گوریل انگوری روش مینشست؟

*********************************

زندگی مثل بازی شطرنجه... 

البته توخیلی بچه ای، 

برو همون منچتو بازی کن

********************************

تو بیابون قلبم تو تنها 





شتری

نظرات 3 + ارسال نظر
نتنت پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

ممنون

مهرگان یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

خیلی باحال بودمرسی

مصطفی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

خیلی عالی بود دستت درد نکنه کلی حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد