MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)
MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)

اس ام اس جدید عاشقانه

امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگی که از درخت می افته یه دونه از غم های توی دلت کم بشه و دیگه هیچ وقت ناراحت نباشی.پاییزت مبارک

اس ام اس جدید عاشقانه

 

به یاد آشنایان آشنا باش، به پیمانی که بستی با وفا باش، که یاد تو همیشه خاطر ماست، تو هم هر جا که هستی یاد ما باش.

اس ام اس جدید عاشقانه

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور, صدا, حرکت و من برای بدست آوردنت چه نقش ها که بازی نکردم

امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگی که از درخت می افته یه دونه از غم های توی دلت کم بشه و دیگه هیچ وقت ناراحت نباشی.پاییزت مبارک

اس ام اس جدید عاشقانه

 

به یاد آشنایان آشنا باش، به پیمانی که بستی با وفا باش، که یاد تو همیشه خاطر ماست، تو هم هر جا که هستی یاد ما باش.

اس ام اس جدید عاشقانه

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور, صدا, حرکت و من برای بدست آوردنت چه نقش ها که بازی نکردم

 

اس ام اس جدید عاشقانه

ادعا نمیکنم که همیشه به یاد کسانی هستم که دوسشون دارم ولی دوسشون دارم حتی زمانیکه به یادشون نیستم

اس ام اس جدید عاشقانه

داشتم توی جاده می رفتم که چشام خورد به یه تابلو که روش نوشته بود: دوست داشتن دل میخواد نه دلیل, از ته دلم دوست دارم بدون هیچ دلیل

اس ام اس جدید عاشقانه

به جرم نگاه زیبایت تو را در زندان قلبم محکوم به حبس ابد می کنم. مگر اینکه در دادگاه عشق، در حضور عاشقان اعتراف کنی دوستم داری.

اس ام اس جدید عاشقانه

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم،تو نیز به من آموختی که دوستت بدارم اما به من نیاموختی چگونه !؟

 

اس ام اس جدید عاشقانه

مثل شقایق زندگی کن، کوتاه اما زیبا
مثل پرستو کوچ کن، فصلی اما هدفمند
مثل پروانه بمیر، دردناک اما عاشق

اس ام اس جدید عاشقانه

وقتی دلم برات تنگ می شه...چشامو می بندم و...

()*()
(-.-)
(")(")

فکر می کنم که تو...

()*())¤()
( '.' )'.' )
(")(")')(")

همیشه پیشمی!

نظرات 5 + ارسال نظر
saeid چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

بدترین وبلاگی که تا حالا ازش دیدن کردم
واقعا متاسفم برات

r.a پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

گلم وبلاکت بد نیست فقط یکم بیشتر سعی کن موفق باشی

آیدا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام...
خیلی معمولی بودن مطالب اگه بیشتر وقت بزاری مطمئنا نتیجه بهتری میبینی

نسترن جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://asirgm.blogfa.com

خیلی خوب بود ولی اگه میتونید از جملات کوتا عاشقانه بیشتر بزارید خیلی ممنو ن میشم
موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

هنوز نخوندم ولی خوب مرسی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد