MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)
MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)

اس ام اس سرکاری سری جدید



----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری دو مرحله ای
اگه گفتی شباهت هویج با کفش ملی چیه؟
.
.
.
باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم.
فقط می خواستم یادآوری کرده باشم
----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری
خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین همینطور ادامه بده

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری کنف کردن
به اندازه موهای سرم دوست دارم،به اندازه موهای ریخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفا دارم،شناختی؟
منم،منم حسن کچل!

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری سرکار گذاشتن
درتنهاترین شبهای من صدای توست. تنها تو هستی که صورتم را در تنهایی شب نوازش می کنی و تنها دلیل بیدار بودنم تو هستی
ای پشه

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری دو مرحله ای جدید
توجه
.
.
.
.
توجه
.
.
.
.
توجه فرمایید
.
.
.
.
.
.
از توجه شما ممنونم

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فوضول اگه میخواستم حرفی بزنم همون بالا میزدم ‏!!‎‎!
  
----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری کوتاه
باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم!!

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری خنده دار
خیلی دلم برات تنگ شده...اونقدر که از دوریت گریه ام میگره... اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره!!

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری کوتاه خنده دار
روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت... آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد... خلاصه اینکه... گند زدی به فرش رفت پی کارش

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری سکته ای
واقعا که ،معلومه کجایی؟
ازصبح تا حالا دارم زنگ میزنم تا تکلیف اون حرفی که پشت سرم زدی رو روشن کنم،اصلا ازت انتظار نداشتم،مگه من چه بدی بهت کرده بودم
(سازمان دلهره واضطراب چندثانیه ای)

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری ضایع کردن
اون چیه که اولش منم ، دومش تویی ، آخرش هم زبون داره؟
.
.
.
گل گاو زبون!

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری مسخره
اددا بابا دد ای ی ی ی قاقا ا ا ا ا ا … … …
ببخشید!
گوشیم دست بچه بود!

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری 92
چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا ، من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری جدید
اگه یه روز رفتی سفر
رفتی از پیشم بی خبر
.
.
سوغاتی واسم چی میاری؟

----------------------------------------------------------------------------------------- اس ام اس سرکاری مسخره تکراری
یه روز..
هاهاهاها
یه مردی..
هاهاهاها
یه مردی میره..
هاهاهاها
بقیشو بعد میگم الان خندم میگیره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد